piątek, 21 sierpnia 2015

'Night Changes' cz.1

 Imagin z Niallem
Jestem siostrą Harrego Stylesa, tak tego sławnego z 1D. Nienawidzę go za to, że był tym idealnym dzieckiem, ja byłam nikim. Rodzice mnie nie kochają, tak samo jak Harrego. Reszty zespołu nie znam wiem tylko, że jeden odszedł, czy coś w tym rodzaju. Mniejsza z tym. Moi rodzice wymyślili sobie, że pojadę do Harrego i reszty zespołu na wakacje. Na całe dwa miesiące, oni chyba oszaleli. 
-(t.i), pakuj się za 30 minut przyjeżdża Harreh i wyjeżdżacie, streszczaj się.- powiedział ojciec
-Czemu wy nie rozumiecie, że nie chcę jechać z nim na żadne wakacje?!- zapytałam 
-Pojedziesz do niego i koniec, nie będziemy się z tobą użerać, pakuj się już cię tu nie ma.- odpowiedziała mi matka
-tsaa...już lecę.- odburknęłam
No nic poszłam się spakować. Jak skończyłam usłyszałam dzwonek do drzwi. Matka otworzyła i zaczęło się tulenie Harrego i mówienie jak to urósł, jaki on jest kochany i wgl. Styles podszedł do mnie.
-Jak moja malutka (t.i) już urosła.- powiedział Harreh
-Tsaa fajnie masz- odpyskowałam 
-(t.i) bądź wdzięczna i miła dla Harrego- powiedziała matka
-Oczywiście- odpowiedziałam z sarkazmem, jednak wszyscy to zignorowali.
-No to co jedziemy?- zapytał mnie Harry
Kiwnęłam głową i wyszłam z domu. 
-To gdzie jedziemy?- zapytałam
-No , do Londynu, poznasz chłopaków. (t.i) wiem, o tym, że mnie nie lubisz ale nie wiem czemu. Możesz mi powiedzieć? - poprosił Harreh
Nie wytrzymałam wybuchłam niepohamowanym płaczem
-Dlaczego? Człowieku ty się pytasz dlaczego? Hm.. pomyślmy może dlatego, ze jestem, według rodziców, nic nie wartym śmieciem, a ty jesteś pan idealny, który ma wszystko pieniądze, kochających rodziców, przyjaciół...
-(t.i zdrobniale) ja nie wiedziałem... przepraszam za wszystko.- powiedział i przytulił mnie do swojego torsu.
-Nie martw się, wszystko będzie dobrze.- powiedział i pocałował mnie w policzek
-Możemy już jechać?- zapytałam nadal płacząc 
-Jasne wsiadaj.
Całą podróż wygłupiałam się razem z bratem. Kurczę nie wiedziałam, że z niego jest taki fajny chłopak. Opowiadałam mi o Louisie, Niallu i Liamie. Dowiedziałam się też, że dzisiaj wyszedł ich teledysk do piosenki 'Drag me down'. Swoją drogą piosenka wydaję się nawet spoko. Po kilku godzinach drogi dojechaliśmy na miejsce. Wyjęliśmy bagaże i Harry otworzył drzwi.
-Chłopaki jesteśmy- krzyknął i weszliśmy do salonu 
=======================
Koniec cz.1 next będzie jutro.
Teledysk do Drag me down zgoon <3 <3
szukam osoby, które będzie pisać imaginy razem ze mną
liczę komy miłego popołudnia 
 nie długo pojawi się ankieta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz